Čo získate

Korektný, diskrétny a hlavne osobný prístup ku každému klientovi.

Pri svojej práci sa stretávame so šikovnými ľuďmi, zaujímavými nápadmi a nechceme aby neuhradené faktúry či chýbajúce financie brzdili vaše podnikanie.

Snažíme sa klientovi poskytnúť viacero informácií, pomôcť mu s budúcou podnikateľskou stratégiou a skúsiť nahradiť naše financovanie bankovými peniazmi.

Často kladené otázky

Kedy budem mať finančné prostriedky na svojom účte?

Najneskôr nasledujúci pracovný deň po schválení pôžičky a po podpísaní zmluvnej dokumentácie.

Môžem získať pôžičku, keď som v exekúcii?

Áno, vždy sa snažíme s klientom nájsť tú najlepšiu možnosť spolupráce, aby sme pri exite vedeli zabezpečiť pre klienta financie z bankového domu.

Ak podpíšem zmluvu, boli mi vyplatené peniaze, môžem zmluvu ešte zrušiť?

Áno, do 14 kalendárnych dní odo dňa pripísania finančných prostriedkov na váš účet.

Je potrebné mať ručiteľa aby ste mi poskytli pôžičku?

Ručiteľ je vyžadovaný v individuálnych prípadoch, ak žiadateľ nespĺňa kritéria stanovené spoločnosťou.

Koľko peňazí mi požičiate?

Výška poskytnutej pôžičky závisí od výšky vášho príjmu a celkovo odbornom posúdení vašej schopnosti splácať pôžičku. Každý žiadateľ o pôžičku je posudzovaný individuálne.

Môžem si požičať ako súkromná osoba?

Nie, naša spoločnosť sa zameriava na financovanie podnikateľských aktivít.

Nezistili ste, čo ste potrebovali?

V prípade, že potrebujete viac informácií alebo máte ďalšie otázky neváhajte nás kontaktovať.

Čo robiť keď ?

Chcete zmeniť splátkový kalendár

Termín splátok sa dohaduje pred podpisom zmluvy, počas jej platnosti nie je možné termín zmeniť.

Chcem zmeniť údaje na zmluve

Ak došlo k zmene vašich osobných údajov alebo údajov spoločnosti, pošlite písomnú žiadosť na adresu Achille k.s. Mliekárenská 10, 821 09, Bratislava – Ružinov.

Dostal/a som upomienku z dôvodu neuhradenia splátky

V takomto prípade je potrebné uhradiť celkovú sumu uvedenú na upomienke. V prípade, že ste svoju splátku uhradili a nie ste si vedomý pohľadávky, pošlite nám prosím doklad o úhrade emailom na info@achille.sk alebo poštou na adresu sídla spoločnosti a platbu preveríme. Nezabudnite v písomnom styku uvádzať číslo vašej zmluvy.